Gott blir ont...

När man har problem med IBS och gallsten måste man tänka sig för vad man stoppar i sig för annars kan det bli problem :(
Hela tiden försöker jag testa saker för att se om de funkar eller ej...
Och igår fick jag cravings på gröna äpplen, så sagt o gjort jag åt 2 stycken vilket jag INTE skulle gjort! Nu har jag kramper och panik smärtor :(
Äpplen med skal är tydligen INGENTING man skall äta om man har mina problem :(
Lär bli en tuff dag om inte värken släpper snart! Nu sitter jag o dricker en kopp thé och har käkat en massa lindrande piller...
Blä.


Kommentarer
Postat av: Eleonore

ÅH har du fått ordning på vad det är för något med din mage nu? Ibs är ingen rolig sjukdom men skönt att du vet nu vad du ska undvika för att inte må dåligt :)

Ja visst tänker man tillbaka på härliga hotellfrukostar när man ser de godsakerna! Kramar

2011-02-16 @ 17:13:02
URL: http://fikamed.blogg.se/
Postat av: Eleonore

ÅH tack snälla vännen! Det kommer bli så roligt :D



Tack för att du följer med bloggen till det nya stället! Hoppas det är bra med dig vännen och att du får en bra helg :)

massa kramar

2011-02-18 @ 07:42:54
URL: http://www.fika.med.xn--njesgalaxen-rfb.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0