Så var det med den våren...

Inge kul alls att vakna imorse och titta ut!
Vart tog solen och värmen vägen? Nu får det verkligen vara nock med all snö och kyla! Till och med här i lägenheten håller man på att frysa röven av sig eftersom det är nåt fel på ventilationen och Uppsalahem tar gooooooood tid på sig att komma o fixa det!
Aja, tjocktröjor och morgonrock på helt enkelt :S

Nu har jag ialla fall kommit hem från stan, fick skjuts ner så det var ju skönt. Utträttat lite små ärenden och även försökt hitta en födelsedagspresent till Leila men hade nada inspiration så det får jag ta imorgon istället. Nu ska jag fortsätta att städa tror jag.

- Utanför fönstret just nu -



- Ibland är det faktiskt kul att få post 
Dessa godingar damp ner till mig idag -



- Min nya fina Cupcake mugg
som jag fick av mamma på fullerö
Kommer passa perfa att dricka thé i -


Kommentarer
Postat av: C H A R L O T T E - En rolig jävel!

sv: ja man blir verkligen biten av det spelet :P kan typ inte gå därifrån sen :) tack så mycket! :D

2011-02-10 @ 16:11:51
URL: http://lottesvarld.blogg.se/
Postat av: Lina

Alltid mysigt med en kopp té iallafall!:D

2011-02-12 @ 08:54:58
URL: http://thelizy.blogg.se/
Postat av: Eleonore

Åh vilken fin mugg, passar ju dig perfekt! Skulle också vilja ha en likadan :D

Hoppas allt är bra med dig fina du!

kram

2011-02-13 @ 19:54:14
URL: http://fikamed.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0