Valentines day <3...

Faktiskt en av mina favoritdagar! Jag struntar i att folk tycker det är komersiellt och att det bara är affärerna som tjänar på denna dag! Jag tycker om att uppvakta mina nära och kära oavsett om det är en speciell dag eller inte men jag tycker att det är fint att det finns en dag så man kan tänka lite extra på varandra! Och det behöver inte handla om att ge varandra presenter utan man kan visa sin kärlek på andra sätt också!

Men jag har haft en riktigt fin dag  :) Träffade mamma på stan och vi gick och tog en riktigt smarrig fika på storken, jag fick jätte fina presenter av mamma! Bl.a. ett smyckesskrin jag suktat efter!  Bild kommer imorgon. Har även uppvaktat min prins :)

Nu ska jag äta middag ;) PUSS





Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0