Vem är jag?...

Tycker faktiskt att det är alldeles för mycket prat om matte i den här bloggen så nu har jag tvingat till mig ett litet eget inlägg (det tycker jag är värd). Så vem är lilla jag då?
Är en väldigt livlig och kelig kattunge på 5 månader som fått namnet Whiskas Luna, precis som alla andra i mitt släkte har jag några udda och speciella egenskaper och några av mina är att somna på badkarskanten när matte badar, att vässa mina klor på jeans och smaka på precis ALLTING!
Kattmat är smaskens men riktig mat är ännu bättre, helst samtidigt som husse o matte äter också. Men jag har faktiskt EN speciell favorit och det är bananer. Så fort jag hör en banan skalas är jag på G! Är det tvungen så slåss och river jag för kung och fosterland för att få mig en liten smakbit (helst vill jag äta upp hela själv). Sover gör jag helst i sängen för gemenskapens skull, men när jag vill vara ifred så passar lådorna under sängen mig alldeles utmärkt.
Jag skulle kalla mig själv orädd och tuff, men matte säger att jag är en riktig fegis när det kommer till att gå ut i friska luften, allt som rör sig eller låter är riktigt läskigt. Nej, inomhus trivs jag bäst!
Nä, nu får det vara nog. Nu vankas det lite middag för mig.

MJAAAAU från Whiskas ;)




Kommentarer
Postat av: Malin

Leila jag saknar dina uppdateringar. Hoppas du mår bättre nu <3

2011-03-05 @ 21:10:55
Postat av: Malin

Det är så drygt att vara sjuk och när man inte kan göra något. Men imorgon är jag frisk (säger vi). Puss

2011-03-13 @ 15:11:44

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0