Jag vill ha en förändring...

Mitt liv känns så fruktansvärt inrutat just nu. Samma saker dag in och ut! Inga överaskningar eller spännande saker som händer. Vill vakna upp och känna att idag kommer bli en bra dag, en dag full av utmaningar och saker att komma ihåg.
Visst är det konstigt, men enda sedan jag tog min examen känns allting så osäkert, genast försvann en daglig sysselsättning och en ekonomisk trygghet på samma gång.
Vill bara att saker och ting skall ändra sig nu, önskar att några av de ställen jag sökt arbete på skall höra av sig, att träningen ska komma igång och att jag ska slippa vara dålig och känna mig trött och sjuk hela tiden, önskar att körkortet blir avklarat snart och att sommaren snart är här.
Då blir det både London och Gotland att se fram emot! :)
Är dock väldigt glad över att ha världens finaste pojkvän, den bästa familj man kan ha och underbara vänner som får mig vardag att verka mindre grå. Är så sjukt stolt och tacksam för er alla ska ni veta ♥
(Men Malin, du får gärna komma tillbaka till Uppsala för det är sjukt ensamt utan dig här)

Nu ska jag fortsätta bläddra runt på dumburken och invänta morgondagen.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Eleonore

Åh sådär känner jag också när jag vaknar ibland. Inget att se fram emot, bara vakna upp dag ut och dag in utan något nytt! Man får hitta på saker att sysselsätta sig med då helt enkelt :) Du får sätta igång med ett underbart bak med alla fina grejer du köpt med dig från London!



Kramar till dig min fina vän!

2011-01-31 @ 09:55:26
URL: http://fikamed.blogg.se/
Postat av: Malin

Åh vännen, jag hoppas så mycket att allt kommer att ordna sig för dig! Och jag saknar dig så sjukt mycket. Jag glömmer aldrig våra turer i Flogsta när vi skrämde vettet ur de stackars människor vi kasta djävulshornet på. Haha. Du har gett mig minnen för livet och ingen kommer slå våran vänskap <3 Jag hoppas vi ses snart! Puss

2011-01-31 @ 21:26:01

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0