Trotsa kroppen?...

I flera månaders tid nu har jag längtat efter att få komma igång med träningen! Jag mår inge bra av att se mig själv i spegeln och orken finns inte där längre. Men jag har dragit mig från att börja träna eftersom kroppen strejkat hela tiden, har det inte varit att jag ständigt haft smärtor i magen och illamående så har det varit ryggen och nacken som spökat och yrsel.
Men vem vet hur länge allt det här kommer hålla i sig? Eftersom alla läkare är halvt om idioter när det kommer till att hjälpa till så får jag väl börja acceptera mig själv som halvt invalid snart.
Tänkte ialla fall ta mig till gymmet idag trots ingen sömn inatt och en kropp som vägrar lyda, låter det lyckat? Nja kanske inte men jag måste ändå testa hur mycket jag orkar. Kanske har jag satt upp en spärr att jag inte vågar utmana mig själv och går miste om att komma igång, kanske kräks jag eller får värre ont? Men då vet jag det ialla fall!
Testar man inte kan man inte heller vinna något!

Nej, nu ska jag packa väskan och klä på mig! När jag kommer hem hoppas jag att jag mår bra och att jag har ett mail i inkorgen som jag nu väntat sjukt länge på!!!



- Mizz my old booty! -


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0