Fler av dessa dagar vill jag ha!...

Har precis sagt hej då till mamma, hon har varit här hela dagen och umgåtts med mig :) Har varit riktigt mysigt! Vi har fikat och pysslat (satt upp gardiner), varit på promenix till affären, busat med Whiskas, kikat på bröllopsyran samt ätit pastasallad.
Vi har alltid så otroligt kul tillsammans när vi umgås, känns inte som att umgås med sin mamma utan som en nära vän. Vi har verkligen en toppen relation som jag INTE skulle byta ut för någonting annat.

Nu vet jag inte vad jag ska ta och hitta på riktigt, disken är klar och det finns ingenting att se på dumburken, hade det inte varit för mitt "motions förbud" så hade jag dragit på mig lite bekväma kläder och begett mig ut på en promenad, men så lär det ju inte bli.
Aja, en bra bok kanske kan liva upp nu?


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0