Rise and shine sunshines...

Sover ni fortfarande? Det har ni all rätt o göra för det är ju faktiskt lördag :D
Själv har jag varit uppe i snart en timme och håller på tvättstugan för fullt. Trots att det är sommar så är det rätt fullt bokat + att jag tittade fel på tiden förra gången så därför fick jag skjuta upp tiden ytterligare, så nu är det 5 proppfulla IKEA kassar som ska gås igenom (lär väl inte behöva säga att jag kommer behöva hela tiden).

Skönt nog är jag inte särskilt trött (kommer säkert senare), men däremot har jag ruskigt ont i huvudet och är väldigt stel i nacken igen :( Jag hoppas att det går över när jag fått vara uppe en liten stund till. Ha en fin fortsatt morgon :)


Kommentarer
Postat av: KARIN ♡

sv: Godmorgon! Ja, vi får hoppas den går över. Jag mår alldeles utmärkt :)

Haha, har inte blivit förkyld än!

Idag ska jag vara med min kompis och min pojkvän, dudå? :)

Kram

2011-07-30 @ 10:08:25
URL: http://karinternemo.blogg.se/
Postat av: elin

Ja men det är så skönt att ha en hel dag framför sig och inte sova bort hela dagen, ha en bra dag du också!

2011-07-30 @ 10:45:36
URL: http://eelinggoras.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0