Varför känns det som om hösten snart är här?...

Idag när jag var ute och tog en promenad fick jag en konstig känsla av att det började kännas som om hösten är på G, vet inte varför men det luktade lite höst och det kändes kallare i luften. Jag vet att det bara är mitten av juli än men det går inte att frångå att vi snart är inne i augusti.
Men ska jag vara ärlig så gör det inte så mycket, den här sommaren har ändå inte bjudit på något speciellt för min del och hösten är faktiskt en av mina favorit årstider :)
Shoppar hellre höstkläder än sommarkläder!, sköna stickade klänningar, leggings, stövlar, halsdukar, en basker :) Me like!

- På hösten får man mysa extra mycket -


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0