Blää...

Jag känner mig inte alls kry idag :(
När jag vaknade vid 07 tiden o skulle vända mig blev jag jätte yr och rummet började snurra jätte mycket, försökte blunda men allting bara fortsatte snurra. Jätte läskigt att känna att man ska svimma fast man ligger ner!
Nu har jag tagit mig upp och halvligger i soffan men känner mig fortfarande svag o skum, så fort jag reser mig börjar det snurra igen :(
Undrar om jag druckit för lite de här dagarna eller vad det kan vara?
Aja, hoppas att det går över snart för jag hade tänkt ta mig ner på stan, måste lämna igen en bibblanbok och köpa lite jordgubbar.
Nej, dricka lite saft och fortsätta kika på nyhetsmorgon, Blondinbella är lördagsgäst och jag tycker hon har väldigt mycket intressant att förmedela.

//L

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0