Change of plans...

Blev så sjukt uttråkad av att bara sitta framför dumburken och var inte alls sugen på att se film i min ensamhet så jag knöt på mig mina sneakers, stoppade in härlig musik i öronen och drog ut på en lång powerwalk!
Riktigt härligt, blev både asfalt och skog, skönt med variation :) Nu känns det riktigt bra i kroppen, astman gjorde sig lite påminnd inne i skogen men jag hade med mig min spray så det gick alldeles prima!
Dock måste jag nog införskaffa ett par nya sneakers, dessa jag har nu har varit med ett tag och de är nog alldeles för utslitna och mjuka!

Nej, nu dusch och sen en kopp thé och nån ny spännande tidning/bok!!

//L



Kommentarer
Postat av: ellinor

Ja, jag ska göra det :) Jag har varit på en rock festival som sög med min pojkvän, sen åkte jag han och hans syrra och fiskade(fick 2 fiskar haha) och sen åkte vi hem och spelade kub :) vad har du gjort ikväll då?

2011-06-03 @ 23:17:54
URL: http://ellinorfrodin.blogg.se/
Postat av: ellinor

hehe ja det är riktigt roligt att fiska, speciellt när man får napp haha! 2 st mörtar fick jag så jag kastade tillbaks dom igen :) Det är ju rena djurplågeriet egentligen haha... Okej det låter skit härligt. Imorgon kanske jag ska till samma festival igen, men det sög ju så har inte bestämt mig än. och sen på kvällen så ska jag träffa massa vänner och fira 2 kompisar som har fyllt år nyligen :) vad ska du göra imorgon då? :D

2011-06-03 @ 23:54:45
URL: http://ellinorfrodin.blogg.se/
Postat av: Emmoh

Sv; Haha, det ska jag nästa gång jag badar! ;)

Skrev lite fel, min pappas telefon blev helt konstig, man såg inte vad man skrev. :o



FIN BLOGG!

2011-06-04 @ 11:31:05
URL: http://emmoh.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0