Då sparkar vi igång denna tisdag...

Varit uppe sen 07 idag! Glömmer alltid att dra ner persiennerna i köket så det är inte så weird att jag vaknar tidigt =)
Har ialla fall hunnit med lite tills nu, planterat om några blommor som hårbollen lyckats med att välta, skickat iväg några jobbansökningar, druckit kopiösa mängder kaffe (illamående ja tack), solat lite grand och checkat lite bloggar.
Nu ska jag snart hoppa in i duschen och slänga på mig lite kläder, lite senare idag ska jag hem till mormor o morfar och hälsa på!

Vad gör ni idag? ♥


Kommentarer
Postat av: Sanna

God eftermiddag :)



Allt är riktigt bra här :) Hoppas det är bra med dig med :) Har sovit sisådär.. Somnade lite efter 23 och gick upp 05 =/ Ganska tungt..



Du då? Har du sovit gott?:)



Tack så mycket! Den var välbehövd :)



Mm, potatismos och köttbullar är riktigt mumsigt.. Men man får inte äta det för ofta..:P Hehe



Idag har jag bara jobbat, så var underbart skönt att komma hem.

Vad har du själv haft för dig? Fått något napp på jobbansökningar?:)



Kram

2011-06-07 @ 16:48:04
URL: http://shillgren.blogg.se/
Postat av: Emilia

Hejhej!

Vad roligt att få se bild på dig :)



Låter som du har en härlig vecka att se fram emot, att umgås med vänner och familj är ju det klart bästa!



Här har det åskat så in i bomben idag, riktigt obehagligt faktiskt! Har det åskat hos er med? Vad bor du? :)



Hoppas du haft en fin dag!

KRAM

2011-06-07 @ 19:48:13
URL: http://eemiliaas.blogspot.com
Postat av: Emilia

Tack snälla du för dina ord om inredningen här :) blir så glad!! Både jag o min sambo tycker det är himla roligt :)



Ja, åska får man ha respekt för. Den hade slagit ner lite här i var igår, läskigt!! Men idag har det varit varmt o skönt igen :)



Uppsala, det är en fin stad! Har varit där några gånger då min morbror bodde där... Jag bor i Skövde jag :) tycker det är lagom stort o så är det relativt nära till både Sthlm o Gbg!



Vad har du hittat på för kul idag?

Nu är det sovdags här, jobb imorgon igen...



Kramar

2011-06-08 @ 21:59:51
URL: http://eemiliaas.blogspot.com

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0