Depp...

Gråtit en skvätt, tänkt en massa konstiga tankar o känner mig förvirrad. Ni vet, så där som det kan bli ibland.
Kanske kan muntra upp mig själv med en lista?


10 favoriter:
Färg: Rosa
Mat: Mammas köttbullar (nej inte mamma scans)
Band: Kent  
Film: A walk to remember
Bok: Vittnet av Sandra Brown
Sport: Innebandy
Årstid: Våren
Veckodag: Lördag
Glassmak: Jordgubb (men då ska det vara från glasskiosk och inte typ 3 smak)
Tid på dygnet: Morgonen

9 för tillfället:
Humör: Okej
Smak: citron 
Kläder: Huvtröja och inneshorts
Bakgrund: Regn
Nagellack: Topaz
Tid: 21:
Omgivning: Alldeles för tyst och tomt
Irritationsobjekt: Att mina andningsprobem aldrig går över                 
Tankar: När ska saker o ting lösa sig?

8 allra första:
Bästa vän: Isabelle
Screen name: Leila16 
Husdjur: Antagligen en steglits fågel, men namnet kommer jag inte ihåg.
Piercing: Näsan
Förälskelse: Daniel
Musik: Black Jack
Bil: Renault clio (men har fortfarande inget körkort) :P
Kyss: Oj, Patrik tror jag det va (?)

7 senaste:
Drink: 2 veckors sen ungefär, då blev det en irish
Mat: Grönsaksbiff med keso o kokta ärtor
Dryck: Pepsi max
Biltur: I förrigår till Kåbo
Kyss: Igår
Spelad låt: Jessica Simpson- sweetest sin
TV-program: Sommarkrysset

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Nix
Brutit mot lagen: Jo
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: Ja
Varit med på TV: Ja
Kysst någon du inte känner: Ja

5 nej tack:
Kläder: Hotpants går hårt bort
Mat: Allt som innehåller nån form av inälvor eller insekter
Musik: Jazz
Dryck: rött vin
Personlighetsdrag: Översittare

4 saker:
Du gjorde igår kväll: badade badkar, läste ut en bok, åt popcorn, kelade med whiskas
Du kan höra just nu: Människor som pratar på gatan, tv:n, musik, mina grannar
Du inte kan leva utan: Min familj, vänner, kärlek, musik
Du gör när du har tråkigt: Bloggar, läser bloggar, städar, läser
3 personer:
Du kan berätta allt för: Malin, mamma, Josefin
Du tycker om: Mamma, älskling, Malin mfl!!!
Du inte gillar: Någon som tror att jag faktiskt tycker om, en här på gården och en person på pressbyrån på stora torget

2 val:
Kaffe eller te: Kaffe
Vår eller höst: Vår

1 önskan:
Att alla i min närhet ska få må bra, vara lyckliga och få ett långt och bra liv!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0