e.l.f...

Jag har på sista tiden ganska så mycket om detta märke som säljer make up till otroliga priser och vart väldigt sugen på att testa det själv. Bloggade en del kring det och de allra flesta är väldigt nöjda med kvalitén på produkterna så igår slängde jag in en beställning :)
Nu är jag grymt sugen på att mitt paket skall komma så att jag kan testa allting (recension kommer i bloggen). Tyvärr fanns inte allting jag hade tänkt mig i lager, men hey! Funkar allting och jag är nöjd kommer snart nästa beställning att läggas :)

Med i första beställningen blev:


-Plumping lip glaze
-Lipstick
-Shimmer Eyeliner Pencil
-Natural Radiance Blusher
-luscious liquid lipstick
-Duo Eyeshadow
-Blushing, Bronzing and Blending Brush
-Eye Shadow Brush
-Nail Polish
-Blending Eye Brush
-Defining Eye Brush
Allt detta med frakt för dryga 200:-
Kan man säga nej till det?


Kommentarer
Postat av: Malin

VA? Allt det för 200 kr? Är det sant? sjukt billigt!

2011-06-19 @ 11:25:25
Postat av: Leila

Ja :)

Det är så sjukt billigt verkligen! Jag bara längtar tills allting kommer hem, för då ska jag genast lägga in en ny beställning :D

2011-06-19 @ 11:29:32
URL: http://sweetybabydoll.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0