En liten paus...

Orkar inte skriva någonting mycket just nu! Är väldigt dålig och har de senaste 2 dagarna svimmat ca 10 gånger, både stående och liggande. Allting snurrar hela tiden och jag mår fruktansvärt illa. Har orkat ta mig upp några gånger idag, då för att gå på toaletten eller hämta nåt och dricka, annars vill jag bara ligga ner och blunda. Har fått en tid hos husläkaren imorgon, så jag hoppas på hjälp för jag mår riktigt dåligt och känner mig både rädd och orolig för det här är väldigt skumt.
Därför kommer jag inte blogga på ett tag nu,
Hoppas att allting är bra med er och att ni har haft en fin dag.

Kommentarer
Postat av: Eleonore

Vännen då, hur är det med dig egentligen? Detta låter ju väldigt allvarligt :( Hoppas du snart blir bättre och att du kommer tillbaka!

Många krya på dig-kramar

2011-06-14 @ 15:41:08
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0