Hemma i svalkan nu...

Åh va härligt att få komma hem till en sval lägenhet =)
Tur att jag hade med mig vatten ner på stan för annars hade jag nog fått värmeslag!, men ska inte klaga nu när sommaren äntligen är här.
Har haft en toppendag på stan tillsammans med mamma, eftersom alla affärer var öppna så strosade vi runt lite och sen var vi upp till S:t Eriks torg och kikade på nationaldagsfirandet. Där var det ganska så mycket folk, det bjöds på glass, kaffe o tårta och en massa uppträdanden.
Blev en fika på café cappuccino också, måste väl erkänna att jag mumsat på bättre bakverk men det är alltid trevligt att bara sitta och babbla.
Men jesus amalia vad mätt man blir! Ställer kroppen in sig på att få i sig mindre näring på sommaren eller krymper magsäcken? Som det känns nu vill jag absolut inte äta någonting mer idag.

Nu ska jag hoppa i shorts och linne o sen ta tag i och städa badrummet, Whiskas den lilla stökisen har sprätt sand precis överallt och lyckats vira upp de flesta toarullarna så det ser väääldigt stökigt ut nu :(


Kommentarer
Postat av: Emilia

Hej!

Låter som du och din mamma har haft en härlig dag :) Såna behöver man ibland!! Men jisses vad varmt det är... jag var ute o sprang förut, var så yr av värmen när jag var klar att jag nästan trodde jag skulle svimma.



Idag har jag annars varit hos en kompis o fikat, vi firade min födelsedag i efterskott lite. Jag fick ett så fint Mateus fat och två till av de formarna jag visade häromdagen i bloggen :) Blev så glad!



Ny vecka igen.. vad händer hos dig? Jag ska jobba en del jag..

Kramkram!

2011-06-06 @ 19:23:45
URL: http://eemiliaas.blogspot.com
Postat av: Sanna

Det blev potatismos med köttbullar.. Det enda som fanns hemma :P Men pastasallad hade inte varit dåligt :)



Det är värmen som gör det bara.. :P att man inte orkar äta så mkt.. Det är bara så typ .. hehe



Nej nu ska man banne mig inte klaga på sommaren:D Då ska man tänka på när det är 15 minus ute :P



Ha det super! Kram kram

2011-06-06 @ 22:05:25
URL: http://shillgren.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0