Ibland blir man så sjukt besviken på sig själv...

Ja det blev ju inte någon gastroskopi idag! Jag var sjukt rädd och fick panik trots en massa lugnande medel, en supergullig sköterska och världens bästa mamma ♥
Tänk va skönt det skulle ha varit om det var färdig nu! Men som sagt, så vart det inte. Istället slocknade jag av alla mediciner och fick ligga o sova några timmar...
Efteråt kände jag mig sjukt groggy men tog en mysig promenad ner på stan med mami, vi strosade runt i lite affärer och jag fick en massa fint, bl.a. jätte snygga kuddar till soffan, en söt groda att ha på balkongen och lite annat mys :)
En fika på landings hann vi också med innan vi skiljdes.
Så fort jag kom stupade jag i säng och sov fram till 17.45 då det var dags att åka och köpa en hylla att ha på balkongen, så nu ska jag bara införskaffa några fina krukor, en ny duk, nya dynor och sen kommer balkongen bli riktigt snygg :)

Ikväll blir det till att bara ta det lungt! Inga krafter alls kvar! =(


Kommentarer
Postat av: Victoria

Ja, prova på! :D

2011-06-01 @ 20:57:57
URL: http://frukostera.blogg.se/
Postat av: Emilia

Tack snälla du för grattishälsningen :D



Ja, gastroskopi är verkligen obehagligt. Kan du inte bli sövd istället då?

Kramkram på dig!

2011-06-02 @ 10:54:38
URL: http://eemiliaas.blogspot.com

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0