Kan inte håriga ben bli det nya "inne"?...

Okej, jag skämtar men just nu fungerar ingen metod på mina ben :( Nej, jag är inte extra hårig men bena min är riktigt sköra för tillfället :(
De är supertorra (trots scrubb och massa lotion), jag får blåmärken hur lätt som helst (behöver bara nudda någonting) och att raka benen ska vi inte ens tala om! Så får hyveln nuddar benen så får jag skärsår!
Och då kan ni ju tänka er hur det blir med vax och hårbortagningsmedel, Oh YES det svider riktigt riktigt skönt och sen får jag infektioner på det :(

Gud vad jag gnäller ;) Men lite jobbigt är det faktiskt!



- Kommer bli skitsnyggt att gå runt med plåster idag -


Kommentarer
Postat av: Sanna

God morgon.. Eller god morgon och god morgon.. God förmiddag :)



Känner mig likadan som igår.. Går och nyser så in i bomben samt att det kliar i mina ögon.. Ska förbi apoteket i morgon :) Och se vad dom kan göra.



Ja det är verkligen jättekul att inreda och så men som du säger så kostar det en hel del.. hehe



Åh vad mysigt! Måste också inhandla lite saker till balkongen, så det blir mysigt att sitta där.. :)



Idag så har jag fotbollsmatch.. Är väl bara det som händer :) Så blir lugnt tills samlingen :)Ne, blir inget speciellt firande :) Kanske lite godare mat efter matchen bara :)



Vad händer själv? Ska du fira på något speciellt sätt? :) kram Sanna

2011-06-06 @ 11:44:01
URL: http://shillgren.blogg.se/
Postat av: Sanna

Det där med dina ben låter inte alls bra ju =/ Tycker det inte är fel att gnälla när det gäller såna problem.. Vissa gnäller ju liksom på att håret växer ut lite på en dag.. Sånt kan jag bli lite trött på för det är ju bara vaxa eller ta rakhyveln på en gång.. är ju annorlunda för dig liksom.. Hoppas det blir bättre.. :) Kram sanna

2011-06-06 @ 11:48:48
URL: http://shillgren.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0