My beauty list...

-Fördriver tiden lite medan jag väntar på att tvätten ska bli färdig nere i tvättstugan-


Duschcremé: Helt klart tre favoriter! The body shops "Sweet Lemon shower gel", Niveas "free time", och Doves go fresh plum!
Shampoo: L´Oréals Elvital color-vive!



Balsam
: Använder samma märke som ovan!
Hårinpackning: Kör på samma märke som schampo och balsam även där :)
Hårprodukt: Toni&Guy´s "Twist it curl balm", ger underbart fina lockar!

Hårspray: Tycker att klippoteket har riktigt bra sprayer.
Lock-/plattång: Använder en från G.A.M.A.
Bodypeeling: Sweet Lemon bodyscrub (The Body Shop).


Bodylotion: Sweet Lemon body butter, även denna från (The body shop).
Solskydd: Hawaiin Tropic.
Parfym:
Paris Hilton´s "Heiress". Helt klart den bästa parfymen jag någonsin haft!


Deodorant: Även om jag inte svettas särskilt mycket så använder jag "Absolut Torr" från apoteket, den håller en fräsch i upp till en vecka, och det bästa av allt är att man slipper kladd och vita streck! Verkligen värd att testa, den passar även riktigt bra för dig som har hand eller fotsvett ;)


Ansiktsrengöring: Vitamin E Gentle Facial Wash (The Body Shop).
Ansiktsvatten: Vitamin E Hydrating Toner (The Body Shop).



Dagkräm:
Vitamin E Moisture Cream (The Body Shop).
Nattkräm: Vitamin E Nourishing Night Cream (The Body Shop).
Ögoncreme: Vitamin E Eye Cream (The Body Shop).
Ansiktspeeling: Olika, men Neutrogenas är en stor favorit.

Ansiktsmask: Här älskar jag att köra på budget, både H&M och Kicks har underbara masker för dryga 20:- som funkar riktigt riktigt bra!
Primer: Skin primer moisturise (The Body Shop).
Concealer: "Flawless Skin Protecting concealer" (The Body shop).
Foundation: "Moisture Foundation SPF 15" från (The Body Shop).

Rouge: Här tycker inte jag att märke spelar någon roll, gillar att experimentera och hittar nyanser som passar min hud helt enkelt.
Puder: "Perfect Loose Powder" från Isadora! Har använt denna produkt ända sen jag började sminka mig och den är verkligen The best! =)
Bronzingpowder: Tidigare använde jag ett från Isadora, men nu tycker jag att jag ser alldeles för konstig ut, så jag skippar det!
Mascara: Lash architect 4D från L´oreal Paris. Helt klart den bästa mascaren jag någonsin testat (och då har jag testat MASSOR).


Ögonskugga: Eftersom jag älskar att experimentera med olika färger så brukar det bli ögonskuggor från en massa olika märken, men tycker att Isadora är duktiga på att komma med spännande och härliga färger för varje säsong.
Ögonbrynspenna: Använder faktiskt aldrig ögonbrynspennor, jag brukar fylla i mina bryn med en skugga faktiskt, tycker det ser mer naturligt ut!
Läpprodukt: Gammalt hederligt vaselin funkar perfa!
Läppstift: Jag är verkligen inte mycket för läppstift, men vankas det utekväll så kan jag köra på nåt rosa knalligt eller ett riktigt rött! Annars så är det glans som gäller för hela slanten!
Läppglans: Helt klart juicy tubes! Har en mängd av dem och kan inte få nog helt enkelt :)

Nagellack: Allt från Mavala! Massa snygga färger och de sitter verkligen bra trots ganska så billiga priser :) Alltid ett plus, eller hur! :D
Handkräm: Rich care canola oil från ACO. Doftar underbart gott och ger verkligen supermjuka och härliga händer!



Nagelbandsolja: Cuticle Oil från Oliva! (produkt från apoteket).

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0