Nej, nu trotsar jag värmen...

Och beger mig ut en sväng! Lägenheten är som en bastu och jag känner att jag behöver få lite frisk luft innan huvudvärken blir värre :(
Ska ta en sväng till apoteket och affären, är grymt sugen på jordgubbar men igår kostade dem 35 kronor (och nej det var inte svenska), och det tycker jag är hyffsat mycket när man kan köpa dem nere på stan för 15-20 kronor.
Ska även försöka få mig plåster och svinto också! Haha, så tråkiga saker att handla men sånt som behövs ;) 


Kommentarer
Postat av: ellinor

Haha ja ost och kex är super gott! :) aa ellerhur, så jävla tråkig film haha.. tack detsamma

2011-06-03 @ 15:15:45
URL: http://ellinorfrodin.blogg.se/
Postat av: ellinor

vad är blomkålsöra för ngt? :p aa men asså det går nog bort om jag tar ut mitt örhänge. jag har jävlats i ett halvår nu att det ska läka och att jag ska ha kvar mitt hål, men får nog sluta stoppa i örhänget hela tiden så läker det nog :)

2011-06-03 @ 16:09:28
URL: http://ellinorfrodin.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0