Spontanhäng och lite shopping kan liva upp...

Dagen började ju inte särskilt bra om vi säger så. Vaknade sent med huvudvärk o yrsel, satte mig upp men ramlade ihop. Efter några timmar blev det lite bättre och jag vågade mig upp. Ringde ett samtal som jag verkligen trodde skulle varit positivt men NEJ! Blev både arg och ledsen, det känns som om det mesta går emot just nu.
Men kände inte för att deppa ihop totalt (bara nästan), så jag hoppade in i duschen och fixade mig och drog ner på stan, köpte hårsnoddar en ny kalender och en löpare/tablett till köksbordet som kommer bli jätte fin när vi fixar iordning allting på lördag :D

Blev även en spontan fika med fina Nathalie och Daniel på wayne´s uteservering, har inte sett dem på väldigt länge så det var otroligt kul att få träffa dem och bara sitta och snacka lite goja. Nu är jag hemma igen och ska väl packa upp allting och försöka komma igång med lite städning (?).

Hade verkligen hoppats på att mitt paket från E.L.F skulle ha kommit idag, men förhoppningsvis dimper avin ner imorgon istället :)

PUSS

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0