Vilken hetta!...

Klockan är verkligen inte alls mycket och det är redan 30 grader på balkongen! Känner på mig att det här kommer bli en "het" dag.
Ska ni göra någonting speciellt så här på nationaldagen? Själv så ska jag ner på stan och möta upp mamma lite senare. Det ska tydligen vara någon form av firande på S:t Eriks torg, med uppträdande och lite sånt, passar ju bra eftersom jag ändå inte har någonting inplanerat för dagen :)
Och för alla er som gillar Eric Saade så tycker jag ni ska bege er dit klockan 15.00 för då ska han uppträda!, men det skippar nog jag ialla fall, börjar tröttna sjukt mycket på "popular" vid det här laget.

Nej, nu ska jag få i mig lite mera kaffe, sätta mig på balkongen o förbättra brännan i några timmar :)

Ha en toppendag allihopa! =)


Kommentarer
Postat av: Isabel

sv; Haha tack!



Jättefin blogg! :D

2011-06-06 @ 09:08:26
URL: http://isabelcarlssons.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0