Vilken seg o tråkig dag!...

Allt skulle ju kunnat vara helt underbart idag! Solen skiner, det har varit riktigt varmt och fint! Men jag har istort sett hållit mig inne precis hela dagen. Varför? Jo för att min andning spökar, och det blir bara värre om jag går ut och "anstränger" mig. Var hos läkaren igår och fick inhalera, hon avrådde mig från fysisk aktivitet inklusive lättare motion i drygt 4 veckor! Känns ju verkligen hur kul som helst, jag som verkligen tycker om att ta sköna promenader tidiga mornar eller kvällar. Men det blir det ju inget av  med nu :(

Var även där idag igen och fick inhalera, mina värden ser inte direkt lysande ut, fick kortisontabletter, antibiotika, några tabletter mot bronkit och sen någta tabletter mot hosta. En jäkla kur man går på nu då!!!

Inte har jag nån matlust heller, känns som om allting fastnar i halsen när jag äter, får se om jag orkar få mig lite yoghurt eller risifrutti om ett tag, dricka klarar jag av ialla fall :)

Usch, det är så tråkigt att skriva en massa tråkiga inlägg om hur sjuk o dålig man är hela tiden, önskar att jag kunde skriva om roliga upplevelser och kul saker istället men tyvärr så ser min vardag ut så här just nu :( Dock hoppas jag att det ska gå över snart!!




Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0