It´s all about the money...

Varför ska pengar begränsa så förbannat mycket? Det sägs ju att pengar inte gör en lyckligare men det är bara skitsnack! Jag skulle då bli mycket gladare, lyckligare och framför allt friare av en bättre ekonomi! Det handlar inte bara om "shopping", utan om de små sakerna som man kan göra och må bättre av. Att kunna unna sig ett gymkort, äta de där vitaminerna som kroppen behöver, klara av körkortet m.m.
Att leva på i stort sett "existensminumum" är verkligen inte kul! Jag har alltid älskat att shoppa och unna mig saker, men jag har aldrig använt mer pengar än jag ägt och jag har alltid planerat för eventuella inköp, en slösa har jag aldrig varit (och kommer förmodligen aldrig bli heller). Livet är verkligen underbart!



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0