När kroppen helt enkelt inte hänger med...

Jag förstår inte vad som är fel på mig :S
Jag vaknar varje morgon med sprängande huvudvärk och stelhet i kroppen, värst är det i nacken och ner mot ryggen, men de senaste dagarna har jag börjat få ont i hela kroppen. Jag har jätte svårt att röra mig och göra vanliga saker som att bädda sängen eller ta mig upp ur soffan. Det är rent ut sagt förbannat jobbigt att känna sig så här! Varje liten sak blir en prövning och ingenting känns kul. Idag var jag en snabb sväng ner på stan men det ända jag ville var att ta mig hem för att jag hade så ont, det känns som träningsvärk x 10 :(
Tur att jag ska till husläkaren på fredag så att jag förhoppningsvis kan få någon hjälp med detta, min sjukgymnast säger att jag är fruktansvärt spänd i kroppen och att mina muskler i nacken har förkortas, känns ju jätte kul att vara 26 år och känna sig som en gammal gumma. Det värsta är nog att jag vet att träning skulle hjälpa, men när man knappt pallrar att ta sig upp ur sängen så känns knappast en promenad eller ett gympass särskilt lockande. Börjar blir riktigt trött på att aldrig få må bra! Min ork och mina krafter tar mer och mer slut för varje dag, jag är inte lika glad som jag tidigare brukade vara och jag känner ingen lust att göra någonting heller. Det är tråkigt för mitt sociala liv tar stryk och vännerna tappar lusten att höra av sig.

Så ser mitt liv ut just nu. Over and out

//L

Kommentarer
Postat av: Sara - pillrig pysslare & aktiv cambridgare!

styrkekram till dig! hoppas du kan få någon hjälp så du slipper ha ont!

2011-05-04 @ 13:09:44
URL: http://pillrigt.blogspot.com
Postat av: lovisa

sv: ja den är jättebra:D

2011-05-06 @ 08:52:18
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0