Önskar att klockan kunde vara 19:37 imorgon kväll...

För då är helvetet över (förhoppningsvis). Jag ser INTE fram emot morgondagen och gastroskopin! Tänk lite extra på mig imorgon klockan 09.00 är ni snälla :)
Inte nog med att typ ALLA skrämt upp mig med hur jävla obehagligt och hemskt det är så är jag svårt o andas idag också! =(
Hostar och piper och känner mig inte alls kry! Får för mig att jag kommer kvävas imorgon, att kamera helvetet ska fastna i halsen eller släppa och åka ner i magen...
Mmm, väldigt positiva tankar just nu :P
Som tur är ska min underbara mamma ♥ följa med mig! Så det känns riktigt tryggt :)

Nej, nu ska jag jag proppa i mig en massa mediciner o förhoppnings andas lite enklare? Sen ska jag få i mig lite ätbart också för sen är det typ mat och drickstopp för min del.

//L




- Håll med om att snubben inte ser allt för jävla lycklig ut -

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0