Så var det då helg igen...

Jag tror att jag har gått och blivigt förälskad i Britney Spears :) Vet inte varför, men de senaste 3-4 dagarna har det bara varit hennes musik som spelats, kan ju iof bero på att hon är sjukt bra ;)
Förutom ett inte allt för trevligt läkarbesök imorse (läs inlägget innan), så har dagen varit riktigt bra faktiskt, känns som om jag hunnit med en hel del.

Varit ner på stan och ordnat med födelsedags present till mamma (hon fyller år imorgon, så grattis i förskott mami ♥), tagit en promenix med lilla herren i huset, dock vart det knappast någon motion för nån av oss, eftersom han upptäcker nåt nytt hela tiden och vägrar gå!, jag har även passat på att baka en smarrig äppelkaka, fixat och donat i köket så att det ser snyggt ut.

Nu är det snart dags för den obligatoriska "tvagningen", jag verkligen älskar att bada badkar :) Ända sedan jag flyttade hit har det nog inte gått en enda dag utan att jag badat! Så jäkla härligt att fylla upp badet med en massa lukta gott skum, plocka med sig en massa läsbart och bara låta minuterna (läs timmar) förflyta! Aaa, är som en ny människa varje gång jag kliver upp :) Men idag ska det lyxas lite extra, ska peelas och fixas manikyr och göra ansiktsmask m.m.

- Kan det bli bättre? -

Kommentarer
Postat av: Matilda

Sv: tack din är också fin :)

2011-05-06 @ 18:03:59
URL: http://fridamatildanordell.blogg.se/
Postat av: sannalitens.blogg.se

Tack så mycket, vad gullig du är :) Kram/Sanna

2011-05-07 @ 17:36:42
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0