Bästa helgen på länge...

Om ändå fler helger kunde vara som denna!
Fredagen startades med att jag klarade körkortet!
Blev riktigt uppvaktad av mamma med fika på stan o presenter!, sen blev jag även ordendligt firad av älsklingen :) Vilka underbara människor man har runt omkring sig!

På kvällen blev det bio och middag med mamma! Vi såg på jägarna 2, i början var väl filmen rätt seg men knappast slutet! Sjukt bra roll prestation av Stormare ;)




Lördagen blev rätt lugn men väldigt mysig! Städade och fixade lite här hemma och sen blev den en premiär tur med bilen :) På kvällen blev det film och smarrig ostbricka med alla mina favoriter!




Och idag har vi varit runt på IKEA och Skopunkten och lite fler butiker, köpte två par höst/vinter skor och sen blev det till att fylla på skafferi och kylskåp ordentligt! Nu ikväll har jag varit varit hemma o hälsat på mamma och tagit en fika :) Nu väntar lite tv gluttande och sen sängen.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0