Idag tycker jag synd om mig själv...

Brukade ni precis som jag  tycka att det var rätt mysigt att  vara förkyld när ni var små?
Jag tyckte det var supermysigt, mamma var hemma med mig, vi kröp ihop i sängen och läste sagor och åt en massa nyponsoppa med glass :)
Men varför är det inte lika mysigt när man börjar bli gammal? Nu har jag varit dålig i två dagar, haft hög feber, svullen o öm hals och en näsa som verkar innehålla otaliga mängder snor (ursäkta lite äckel), och idag på morgonen märkte jag även att bihålorna börjat spöka!
Det finns ABSOLUT ingenting mysigt över detta! Jag känner inga dofter eller smaker, är super grinig och vill bara dra täcket över huvudet och vara ifred.
BLÄ för att vara sjuk! Jag hatar det för jag orkar ingenting, vilket betyder att jag missar en massa saker som är viktiga och det suger.

Nej, tur att det finns en massa bra filmer att ligga o glutta på hela dagen då!


Kommentarer
Postat av: M*

- krya på dig!

2011-09-16 @ 20:48:33
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0