Mätt o belåten...

Idag har jag varit hemma hos mamma o pappa o ätit god couscous, det är en rätt som jag tycker riktigt mycket om men som det inte blir att man äter alldeles för ofta så därför smakar det riktigt gott! Nu är jag hemma igen och vääldigt mätt i magen, så det blir inget fredagsmys för min del...hehe :P

Nu har jag satt på lite härlig musik och tänt upp en massa ljus, funderar på om jag ska ta en lång och varm dusch för jag fryser så fruktansvärt mycket och börjar få ont i halsen, så det är säkert en "tidig" höstförkyldning på gång *suck*.


- Verkligen på tiden att putsa av den där spegeln nu! -

Kommentarer
Postat av: Eleonore

Usch känns som alla är förkylda nu! Det är jag med, legat sjuk halva veckan nu :( Visst kan man se filmerna om och om igen, alltid lika bra :D

Visst är höst-strösslet gulligt, köpte det för mer än ett år sen men har för mig att det är från kakburken.se!

Krya på dig-kramar!

2011-09-03 @ 09:34:41
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/
Postat av: Eleonore

Så gott, va roligt att bli bjuden på en så traditionell rätt i er familj som du inte äter så ofta själv :) Behöver ju inte vara avancerat för det!

Nej jag tror inte heller den gelén finns till oss "vanliga" att köpa tyvärr, men man kan ju alltid gå in på ett konditori och fråga :)

I helgen har vi varit iväg upp till Kalmar för att gå på ikea och media markt för att köpa en gemensam födelsedagspresent till mig och gubben :D Vad har du hittat på?

kram!

2011-09-04 @ 09:06:08
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/
Postat av: Eleonore

Så roligt att du tycker det, försöker hitta små guldkorn att köpa :D Och på Ikea kan man ju hitta massor av roliga saker! De har ju allt man behöver och lite till ;)

Så skönt att bara ta en lugn helg när man känner sig krasslig, hoppas du känner dig bättre nu! Kramar

2011-09-06 @ 09:44:41
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0